Тошиба 49V5863DG - це LCD телевізор із 49-дюймовою матрицею та 4К роздільною здатністю 3840x2160 пікселів. Модель з безліччю позитивних якостей, в її арсеналі функція Smart TV (ОС Android), бездротовий модуль Wi-Fi, а також широкий спектр портів та роз'ємів. До них входять - 3 HDMI, 2 USB, компонентний вхід, композитний вхід, цифрові аудіо, VGA, вихід на навушники. У телевізора два тюнери - аналоговий із підтримкою PAL, SECAM та цифровий, що підтримує DVB-T/T2, DVB-S/S2, DVB-C. Хороша якість звучання в телевізорі досягається, завдяки вбудованій аудіосистемі з 2 динаміків, загальною потужністю 20 Ватт та технології об'ємного звучання Dolby Audio.
Цей несправний телевізор надійшов до нашої майстерні з міста Старокостянтинів Хмельницької області, запакованим у рідну коробку. Разом із телевізором замовник надіслав пульт дистанційного керування та плату T-con, яку вклав у прозорий пакет та приклеїв скотчем до задньої стінки телевізора (видно на другій та третій світлині). Телефоном від нього дізналися, що спочатку на екрані почала зникати картинка, потім зникла остаточно. Коли це сталося, він одразу звернувся до сервісного центру за місцем, там телевізор прийняли в ремонт, поміняли плату T-con, але проблема позитивно не вирішилася. Після цього замовник вирішив скористатися послугами нашого сервісного центру. Оскільки ми точно знаємо, чи підлягають ремонту матриці телевізорів та в яких випадках, тому взялися за відновлення працездатності цього пристрою.
При увімкненні телевізора у сервісному центрі зображення на екрані також не було. Як показує досвід, щоб точно дізнатися, чи підлягають ремонту матриці телевізорів, потрібна діагностика. Телевізор розібрали та з'ясували, що під час проведення попереднього ремонту паяли планки матриці, але зробили це вкрай не коректно. З цієї причини, попри заміну нової плати T-con проблема так і залишилася не вирішеною (зображення не з'явилося).
З такою несправністю було виконано ремонт планки матриці, для чого довелося перепаяти деякі несправні деталі з використанням спеціального обладнання. На першій світлині видно, що зображення на екрані з'явилося, але на думку фахівців воно надто яскраве, тому з часом може негативно позначатися на роботі телевізора. Тому необхідно виконати коректні налаштування: контрастність та підсвітку з рівнів 95 та 90 виставити, хоча б до позначки 70 (див. світлину №4). На п'ятій світлині видно, що після ремонту вздовж правої бічної рамки залишилася тонка вертикальна смуга. Щоб її позбутися необхідно ще поміняти драйвер, про що телефоном повідомили замовнику, при цьому він не захотів. Цей випадок хороша відповідь на питання - чи підлягають ремонту РК матриці телевізорів? Відремонтований телевізор з гарною якістю зображення запакований та надісланий замовнику.
За ремонт планки матриці з заміною на ній несправних деталей замовник заплатив 1800 грн.
У цьому випадку несправність у сучасному телевізорі виявилася досить складною. Це пов'язано з тим, що до нас вже виконували ремонт в іншому сервісному центрі (паяли планки матриці), зробили це не професійно, тому нам довелося їх відновлювати заново. В результаті проблема вирішилася позитивно, зображення на екрані з'явилося, однак праворуч є тонка вертикальна смуга. В ідеалі можна було поміняти ще драйвер та вона зникла б, при цьому замовник відмовився, посилаючись на те, що кінцева вартість ремонту буде ще дорожчою.
Телефоном замовнику рекомендовано змінити налаштування: контрастність та підсвітку з рівнів 95 та 90 до позначки 70, що ніяк не вплине на якість зображення. Якщо при подальшій експлуатації телевізора через вертикальну смугу праворуч перегляд буде не комфортним, єдиним виходом у цій ситуації стане ще один ремонт із заміни драйвера.
Коментувати