Активний сабвуфер фазоінверторного типу Велодін EQ-Max 10 (Velodyne) з частотним діапазоном 28-120 Гц, наділений підсилювачем, потужністю 390/195 Вт RMS, а також ступеневим регулюванням фази (0, 90, 180, 270 градусів). Серед конструктивних рішень можна відзначити наявність 2-шарової звукової котушки, жорсткого дифузора з армованої целюлози волокнами та вентильованої магнітної системи. У комплекті до сабвуфера передбачено пульт дистанційного керування, з якого виконується автоматичне налаштування буквально «в один дотик».
Ми ніколи не відмовляємо своїм клієнтам у такій послузі, як ремонт сабвуферів Velodyne, незалежно від того, наскільки складною виявиться несправність. Сабвуфер надійшов із проблемою – перестав вмикатися. Від замовника дізналися, що коли сталася несправність, він самостійно розкрив пристрій, побачив на платі живлення підірвані деталі, зняв її та відніс для ремонту до іншої майстерні. Після виконаного ремонту знову самостійно вставив плату назад, при цьому сабвуфер так і не запрацював. На запитання, чому він не відніс до сервісного центру весь сабвуфер, а лише плату, замовник відповів, щоб зайвий раз його не транспортувати та не пошкодити. Він був упевнений, що проблема саме в платі, яку зможе встановити. У нас у сервісному центрі пристрій також не ввімкнувся, не горіли цифри на індикаторі.
Загалом стан цього сабвуфера досить добрий, у нього акуратний корпус темно-коричневого кольору, на якому відсутні подряпини, потертості або інші механічні пошкодження. Щоб провести діагностику та подальший ремонт сабвуферів Velodyne, його повністю розібрали та з'ясували, що у цій моделі використовується реле LEG-12F. Діагностика показала, що до нас намагалися відновлювати ПНЧ (підсилювач низької частоти). Також з'ясували, що проблема у модулях ПНЧ та МП, заміні підлягає ІМС (інтегральна мікросхема) підсилювача ПНЧ, відновити яку на компонентному рівні не надається можливим.
З такою несправністю ремонт полягав у таких діях: відновлено працездатність модуля ПНЧ, для чого довелося перепаяти багато різних оригінальних радіодеталей, включаючи діоди, резистори, кілька електролітичних конденсаторів з різними маркуваннями (видно на світлині №4). Також виконано заміну ІМС підсилювача ПНЧ IRS20124S SOIC-14. Після ремонту сабвуферів Velodyne, для виконання якого довелося задіяти спеціальне обладнання, несправність вдалося усунути. На останній світлині видно, що ця аудіотехніка вмикається, цифри на індикаторі світяться синім кольором. Це був складний, але результативний ремонт, на який видано гарантію.
За ремонт модулів підсилювачів та живлення з заміною багатьох оригінальних деталей, включаючи інтегральну мікросхему, замовник заплатив 3500 грн.
Те, що в цьому сабвуфері з ладу вийшов модуль ПНЧ і є головною причиною того, що він не вмикався та не горіли цифри на індикаторі. Коли трапилася проблема, користувач вирішив, що впорається з нею самостійно. Він відкрив пристрій, зняв плату живлення, на якій побачив підірвані деталі та відніс її для ремонту в сервісний центр. Там плату відновили, але це не вирішило проблеми, оскільки несправним був модуль ПНЧ. Якби користувач одразу відніс у ремонт весь сабвуфер, а не лише одну плату, найімовірніше під час діагностики там змогли б визначити всі проблеми та вирішили б їх.
Після правильного визначення причини виникнення такої несправності та якісно виконаного ремонту, замовник запевнений у тому, що сабвуфер від виробника Velodyne здатний тішити своєю бездоганною роботою. Якщо надалі з якихось причин виникнуть проблеми в його роботі, нічого самостійно не робити, пристрій не розбирати, а негайно звертатися за допомогою до фахівців. Також рекомендовано не експлуатувати цю аудіотехніку на повній потужності!
Коментувати