Автомобільна магнітола з виносним сенсорним екраном Піонер PI-1007 в шахту 1 DIN. Модель китайського складання наділена вбудованою GPS навігацією, Bluetooth та Wi-Fi модулями. У неї 9.5-дюймовий мультитач сенсорний резистивний екран з покриттям антивідблиску та роздільною здатністю 1080x1920 пікселів. Головний пристрій із підтримкою керування кнопками на кермі, функцією Easylink для пристроїв на ОС Android та iOS, вбудованим мікрофоном та адресною книгою. В автомагнітолі використовується вбудований підсилювач потужністю 50 Вт на канал, є еквалайзер. Ресивер має два USB роз'єми з підтримкою форматів AVI, MPEG, WMA, MP3, MP4, вхід для камери заднього виду, відео вхід, відео вихід. Управляти автомагнітолою можна за допомогою пульта дистанційного керування, передбаченого в комплекті постачання.
До нас у майстерню в нерідній коробці надійшла автомобільна магнітола, у якої зникло зображення, хоча зі слів замовника на натискання сенсорного скла реакція є. Від нього дізналися, що коли виникла проблема, він здавав магнітолу в інший сервісний центр, але після цього тачскрин уже не працював. Тепер потрібно, щоби ремонт сенсорної автомагнітоли виконали наші фахівці. Коли ресивер увімкнули в майстерні зображення на екрані не було, також не було реакції тачскріну на торкання.
Попри повторний ремонт сенсорної автомагнітоли, її зовнішній стан досить хороший, про що свідчить перша світлина. Після того, як пристрій розібрали, з'ясували, що у цій моделі використовується плата LBT-TY10.1TFT-V1.1. Проведена діагностика показала, що для ремонту є всі підстави, оскільки несправним виявився модуль дисплея. Також встановлено, що попередні відновлювальні роботи виконані вкрай не професійно (неправильно зібрали).
Виконано ремонт модуля дисплея, перепаяно деякі деталі, включаючи діоди, резистори, конденсатори. Відновлено монтаж, усунуто коротке замикання ланцюгів живлення підсвітки, правильно перепідключені всі шлейфи (видно на 5 світлині). Для виконання такої складності ремонту сенсорної автомагнітоли довелося використовувати спеціальне ремонтне обладнання. В результаті зображення на екрані з'явилося, воно відмінної якості (видно на першій світлині), тачскрін добре реагує на торкання. Це був ремонт із видачею гарантії.
За ремонт модуля дисплея, відновлення монтажу, усунення короткого замикання ланцюгів живлення підсвітки, перепідключення всіх шлейфів клієнт заплатив 1100 грн.
Основною причиною того, що в цій сенсорній автомагнітолі не було зображення, стало те, що з ладу вийшов модуль дисплея. Крім того, попередній ремонт був виконаний вкрай непрофесійно (неправильно під'єднали шлейфи, неправильно зібрали). Це спричинило виникнення короткого замикання по ланцюгах живлення підсвітки. Очевидно, що у такому стані автомагнітола працювати коректно не могла.
Майстер рекомендував замовнику при встановленні магнітоли в автомобіль бути дуже акуратним з роз'ємами! Якщо немає навичок у цьому процесі, звернутися за допомогою до фахівців, які знають, як правильно встановити відремонтовану автомагнітолу. Якщо надалі виникнуть проблеми в її роботі, звертатися за допомогою до професіоналів, що добре себе зарекомендували!
Коментувати