Виконані ремонти Приймаємо в ремонт будь-яку техніку з усієї України
Теле Європа - Сервіс

Графік роботи

пн - пт з 10:00 до 18:00

субота з 10:00 до 16:00

Наша адреса

м. Київ, вул. Авіаконстр. Антонова, 12

КОНТАКТИ, Мапа

З акумуляторної батареї немає вихідної напруги 220 В в автомобільному інверторі Luxeon IPS-600MC, ремонт автоінверторів.

Закінчення ремонту: 22.06.2020
Замовлення №: 00284
✓ Пристрій, виробник, модель

Автомобільний інвертор Люксеон IPS-600MC з номінальною потужністю 300 Вт та максимальною потужністю 600 Вт. У ньому використовується форма вихідної напруги – модифікована синусоїда. Пристрій із частотою 50 Гц, струмом заряду 5 А та вхідною напругою 10,5 – 14,0 Вольт. Цей автоінвертор з мікропроцесорним керуванням, автоматичним перезапуском у разі спрацювання захисту, а також автоматичним переходом на роботу від акумулятора у разі вимкнення зовнішньої мережі. До інших особливостей моделі можна віднести: можливість підключення до акумулятора на клеми, наявність світлодіодної/звукової індикації режимів роботи, здатність перевантаження 200% (5 сек). Корпус інвертора виконаний з ребристого алюмінію, він є радіатором для його охолодження.

✓ Заявлена несправність замовником

Цей автоінвертор надійшов до нашої майстерні із заявленою несправністю - із підключеної АКБ (акумуляторної батареї) на вхід, немає напруги 220 В на виході. Від замовника довідалися, що пристрій новий, ним практично ще не користувалися. Безпосередньо в сервісному центрі з'ясували, що інвертор не вмикається від 12DC та не видає 220AC, тому звернення за допомогою не безпідставне. Оскільки ми завжди виконуємо ремонт автоінверторів, пристрій взято у роботу.

✓ Діагностика сервісним центром

На першій світлині видно, що стан автоінвертора ідеальний, у нього акуратний корпус без механічних пошкоджень. Діагностику несправності розпочали із зовнішнього огляду внутрішніх елементів, для чого пристрій повністю розібрали. Це дозволило дізнатися, що в цій моделі використовується мікросхема 97W02HFE3 LM324N, реле SLA-12VDC-SL-C. За допомогою поглибленої діагностики вдалося встановити, що проблема в силових вузлах перетворювача, відповідно, ремонт автоінверторів неминучий та він буде спрямований на усунення цієї проблеми.

✓ Ремонт сервісним центром

Для відновлення силових вузлів перетворювача напруги довелося перепаяти багато різних радіодеталей. До них входять діоди, резистори, конденсатори різного номіналу. Також перепаяли 2 штуки польових N-канальних транзисторів IRF3205, транзистори KNP6140 в кількості 4 штук, а також замінили один запобіжник 40А (добре видно на світлинах №2 та 5). В результаті після такого ремонту автоінверторів він вмикається, з акумуляторної батареї з'явилася вихідна напруга 220 В. Це був результативний ремонт із видачею гарантії.

✓ Загальна вартість ремонту

Ремонт з відновлення силових вузлів автомобільного інвертора 12/220 з заміною багатьох деталей коштував замовнику 600 грн.

✓ Причини несправності

В цьому випадку для ремонту автоінверторів, попри те, що прилад був новий, були всі підстави. Несправність пов'язана з виходом з ладу силових вузлів перетворювача. Саме тому інвертор не вмикався від 12DC (постійного струму) та видавав 220AC (змінний струм). Оскільки цей автоінвертор новий, можна припустити, що це заводська недоробка, якщо замовник не приховав від нас некоректне підключення.

✓ Рекомендації сервісного центру

Якщо в цьому автоінверторі дійсно якась недоробка, не факт, що з часом він знову може вийти з ладу. Якщо таке станеться, майстер рекомендував ніяких самостійних дій не робити. Найкраще рішення – це звернення за допомогою до фахівців, які виконають діагностику, точно встановлять причину несправності та професійно її усунуть.

Коментувати

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсиланням спаму.