32-дюймовий РК телевізор Філіпс 32PFT5300 / 12 з ЛЕД підсвіткою та двома роз'ємами HDMI. Дана модель, зібрана у 2016 році (Польща) наділена вбудованим модулем Wi-Fi й функцією Smart TV, завдяки чому забезпечується швидке та легке підключення до домашньої мережі, що дозволить отримувати доступ до різного контенту, а також виконувати потокову передачу в бездротовому режимі.
Замовнику потрібна діагностика ЛЕД телевізора, оскільки у нього темний екран і немає звуку. З його розповіді з'ясували, що спочатку телевізор почав перезавантажуватися, потім він вирішив поміняти плату, самостійно купив схожу і сам її під'єднав, після чого зображення на екрані відображалось догори ногами. Тоді він викликав телемайстра на дім, після ремонту якого екран став чорного кольору. Замовник просив виконати діагностику якомога швидше, щоб отримати відповідь чи не зіпсував попередній телемайстер матрицю?
Разом з телевізором клієнт доставив у сервісний центр пульт ДУ та стару плату, котру самостійно зняв. Після того, як телевізор повністю розібрали стало зрозуміло, що в ній використовується матриця TPT31585-EUJFFE, блок живлення 715G6550-P04-000-002M. Далі була виконана діагностика ЛЕД телевізора, котра виявила, що з матрицею все добре, а під час ремонту попередній телемайстер зіпсував прошивку плати Main Board (SSB).
Завдяки правильній діагностиці ЛЕД телевізора вдалося точно встановити причину, по якій виникла несправність. В цьому випадку ремонт полягав у відновленні "рідної" прошивки плати Main Board (SSB). Після ремонту побачили, що на ЛЕД екрані залишилася тонка, але помітна вертикальна чорна смужка (добре видно на фото №1), але клієнт сказав, що знає про це і дивився так вже давно.
Оскільки виконувався ремонт цього телевізора, ціна якого 1000 грн, діагностика була безкоштовною.
Попередні некомпетентні дії стали основною причиною несправності. Перший раз - з боку користувача, який вирішив самостійно замінити плату, другий раз - з боку телемайстра, який неправильно виконав ремонт та пошкодив «рідну» прошивку плати Main Board.
Телемайстер, котрий виконував діагностику та подальший ремонт рекомендував при виникненні будь-яких збоїв у роботі телевізора, не виконувати жодних самостійних дій, а негайно звертатися за допомогою до фахівців. Також замовника повідомили про те, що якщо у майбутньому знадобиться розібрати матрицю, є ймовірність того, що смужка на екрані після цього збільшиться.
Коментувати