Штатна MP3 автомагнітола в шахту 2DIN - Хюндай Veracruz 96160-3J600 на 6CD дисків, увійшла до лінійки 2007-2008 року. Усі кнопки керування знаходяться на лицьовій панелі автомагнітоли. Модель наділена FM/AM радіо, має дисплей.
Замовнику потрібен ремонт штатної автомагнітоли Хюндай через те, що всередині чутно звуки та садить акумулятор автомобіля, також не видає диск, який, вочевидь, застряг. Він також повідомив, що це перша несправність, тому раніше цю штатну автомагнітолу від популярного виробника Хюндай ще не розкривали та ремонт не виконували.
Ця штатна автомагнітола Хюндай у хорошому стані, на світлині №1 добре видно, що вона має акуратний вигляд. Після її розбирання з'ясували, що у цій моделі використовується плата E9482A-1. Завдяки проведеній діагностиці вдалося встановити, що ремонт штатної автомагнітоли Хюндай є неминучим, оскільки заклинений механізм чейнджера.
З такою несправністю ремонт полягав у вилученні застряглих дисків (як виявилося, в одному лотку було 2 диски), перебиранні та юстуванні механізму чейнджера. Після такого ремонту штатної автомагнітоли Хюндай, на який видано гарантію, вдалося усунути всі заявлені несправності.
Ціна ремонту з вилучення застряглих дисків, перебирання та юстування механізму чейнджера - 1000 грн.
У такому випадку причин, з яких не працювала штатна автомагнітола Хюндай, кілька. По-перше, в один лоток завантажили відразу кілька дисків, що робити категорично не можна. По-друге, через постійні спроби механізму завантажити застрягли диски, сідав акумулятор автомобіля.
Після результативного ремонту замовнику надано рекомендації щодо подальшої експлуатації штатного головного пристрою Хюндай, а саме, по можливості, не завантажувати кілька дисків (користуватися одним). Він також попереджений про те, що через ями на наших дорогах при зміні дисків можливе підклинювання механізму. На світлині №5 видно, що за допомогою приладу перевірено споживання струму, яке становить: при вимкненому АСС - 1,5 мА, при включеному АСС та вимкненому апараті - 180 мА, при включеному (тюнер) - 500 мА.
Коментувати