AV-ресивер формату 5.1 Піонер VSX-824-K, зібраний у В'єтнамі, з частотним діапазоном 5 – 100000 Гц, допустимим опором акустики 6 Ом та потужністю на канал 100 Вт. Цей ресивер з можливістю роботи з відеосигналом надвисокої чіткості Ultra HD 4К. Відношення сигнал/шум становить 98 дБ. Для ідеальної роботи домашнього кінотеатру в АВ ресивері використано систему MCACC Room EQ. З її допомогою в автоматичному режимі компенсується різниця у розмірі, рівні, а також відстані від колонок та виконується всі необхідні корекції частотних характеристик.
Замовник, дізнавшись, що ми виконуємо ремонт АВ ресиверів 4К, звернувся за допомогою, тому що в роботі пристрою сталися проблеми. А саме, спотворений та поганий звук із фронтальних колонок (лівий та правий). Від нього також дізналися, що несправність почала виявлятися після того, як він самостійно вирішив виконати деякі налаштування. Разом із АВ ресивером він приніс пульт дистанційного керування. Це перша несправність, тому раніше пристрій не розбирався та його ремонт не виконувався.
Цей АВ ресивер надійшов у нормальному стані, якщо не зважати на те, що передня панель не зовсім акуратна. Перш ніж виконувати будь-якої складності ремонт АВ ресиверів 4К необхідно точно визначити, що стало причиною виникнення такої несправності. Його розібрали та з'ясували, що в цій моделі 4К використовуються такі модулі, як материнська плата A30C5/C7, трансформатор DB-EI 96-9329A 8200-96061-246-0S, процесор DSP TMS320D788E001BRFP. Продіагностувавши всі компоненти зроблено висновок, що спотворення звучання з фронтальних колонок відбувається через те, що з ладу вийшли ланцюги живлення та сервісні налаштування.
Для відновлення працездатності цього АВ ресивера виконано ремонт ланцюгів живлення, перепаяно багато радіодеталі, таких як, діоди, резистори, електролітичні конденсатори з різним маркуванням (див. світлину №5). Також виконано налаштування режимів у сервісному меню. Після результативного ремонту АВ ресиверів 4К, на який видано гарантію, заявлена несправність повністю усунена.
За ремонт ланцюгів живлення з перепаюванням багатьох деталей, налаштування режимів у сервісному меню клієнт заплатив 1500 грн.
У цьому випадку несправність (був спотворений та поганий звук з фронтальних колонок лівий та правий) виявилася через те, що з ладу вийшли ланцюги живлення. Крім того, користувач неправильно здійснив сервісні налаштування, що також негативно вплинуло на якість звуку.
Замовника повідомлено про те, що після ремонту з позитивним результатом майстер перевірив всі канали, всі вони повністю в робочому стані. Рекомендовано більше не виконувати самостійно налаштування в сервісному меню, якщо немає впевненості, що вони будуть зроблені коректно.
Коментувати