CD магнітола для автомобіля - Соні MEX-BT2707E в установче місце 1DIN (Таїландської збірки) з наявністю функції Bluetooth. Модель зі змінною панеллю та блакитним підсвічуванням. Потужність ресивера 52 Вт на кожен із чотирьох каналів. До додаткових функцій магнітоли можна віднести повтор/випадкове відтворення, регулювання яскравості екрана, вбудований годинник, підтримку джойстика RM-X4S.
До сервісного центру надійшла магнітола для автомобіля, яка при включенні одразу ж гасне. Разом із ресивером замовник приніс пульт дистанційного керування. Від нього дізналися, що до цього ремонт магнітол автомобілів уже виконувався, тоді змінювали кнопку "Source", але вона пропрацювала не довго та знову зламалася. До появи цієї проблеми замовник користувався пультом дистанційного керування. Ми завжди виконуємо ремонт магнітол автомобілів, незалежно від складності несправності, і цей випадок не виняток.
Як виявилося, магнітола не тільки відключається одразу після включення, але також не вивантажує диск. Для виконання діагностики та подальшого ремонту магнітол автомобілів знадобилося її розбирання. Це дозволило дізнатися, що в даній моделі використовуються плати MAIN PWB 1-877-021-21 та MG-101L-SERVO-RS 1-877-511-1I. У ході діагностики з'ясували, що проблема в ланцюгах живлення основної плати, також з ладу вийшов модуль управління, відповідно ремонт магнітол автомобілів повинен полягати у їх відновленні.
З вищеописаною несправністю ремонт полягав у відновленні модулів, що вийшли з ладу, для чого довелося перепаювати багато SMD елементів, таких як, діоди, резистори, кілька електролітичних конденсаторів різного номіналу. Виконано програмне скидання помилки в пам'яті. Після такого ремонту магнітол автомобілів усі заявлені несправності результативно усунуті, автомагнітола вмикається, диск виїжджає, кнопка «Source» працює.
Відновлення ланцюгів живлення основної плати, ремонт модуля управління та програмне скидання помилки у пам'яті коштували 400 грн.
В даному конкретному випадку магнітола для автомобіля відключалася відразу ж після включення через те, що з ладу вийшли ланцюги живлення основної плати, крім того, на модулі управління несправними виявилися багато компонентів, які довелося перепаювати.
Після результативного ремонту замовнику рекомендовано перевірити в автомобілі відсутність короткого замикання на виходах колонок та замикання їх на масу, оскільки це може спричинити несправність. Не допомагати руками заїжджати диску, на кнопку "Source" не тиснути із зусиллям.
Коментувати