2DIN мультимедійна автомагнітола Кенвуд DNX-5280BT, зібрана в Малайзії, з GPS-навігацією та вбудованим Bluetooth. Модель з 6.1-дюймовим широкоформатним сенсорним VGA екраном (знімним), роздільна здатність якого становить 800х480 пікселів. Автомагнітола може працювати з такими типами носіїв, як компакт-диски, карти пам'яті, USB-накопичувач (фронтальний), можливе підключення iPod/iPhone. У цьому автомобільному ресивері використовується підсилювач з максимальною потужністю 50 Вт на кожен з чотирьох каналів. До інших позитивних якостей моделі можна віднести: можливість керування зі штатних кнопок керма, наявність трьох смугового еквалайзера з дев'ятьма фіксованими налаштуваннями, широкий спектр портів та роз'ємів та багато іншого.
В автомагнітолі, яка надійшла до нашого сервісного центру, досить серйозна проблема. Зі слів замовника, вона перестала вмикатися. Коли це сталося він звернувся на СТО, там подивилися та сказали, що з проводкою в автомобілі все нормально, відповідно несправна сама магнітола. Після цього він відніс її до майстерні, там її розібрали та щось паяли, при цьому віддали, не відремонтувавши до кінця, мотивуючи тим, що несправність є досить складною та вони зробити не зможуть. Тепер йому потрібно, щоб ремонт ресивера був виконаний нами. Судячи з «симптомів», може знадобитися ремонт та прошивка автомагнітол, однак стверджувати про це можна буде тільки після проведеної діагностики. Оскільки ми знаємо, як вирішити проблему, коли в автомагнітолі загоряються кнопки, але зображення немає, сірий екран, тому взялися за її відновлення.
Зовнішній загальний стан цієї автомагнітоли досить добрий, у неї акуратний корпус, а на екрані відсутні будь-які механічні дефекти. При цьому після того, як її розібрали стало зрозумілим, що до нас уже намагалися виконувати пайку на материнській платі. Також з'ясували, що у цій моделі використовується пам'ять Hynix H27U2G8F2CTR. У ході поглибленої діагностики з'ясували, що з ладу вийшла материнська плата X88-2080-10 (J76-0755-12), яку можна розглянути на світлині №2. Це свідчить про те, що потрібний її ремонт та заводська прошивка автомагнітол.
Насамперед виконано відновлення працездатності материнської плати, що вийшла з ладу. Для цього довелося перепаяти багато різних деталей, включаючи діоди, резистори та електролітичні конденсатори. Для виконання такого ремонту використали спеціальну паяльну станцію. Крім того, виконана перепрошивка пам'яті NAND FLESH Hynix H27U2G8F2CTR на програматорі RT-TSOP48 TSOP48-40-32 (див. світлини №3 та 5). На світлині №4 показано скриншот спеціального Програмного Забезпечення, в якому виконувалася перепрошивка чіпа Hynix Hynix H27U2G8F2CTR@T80P48. Там же видно статус завантаження та успішної інсталяції перепрошивки. Такий ремонт та прошивка автомагнітол дозволили результативно розв'язати проблему, оскільки тепер вона вмикається, про що свідчить перша світлина.
За ремонт материнської плати з заміною несправних радіодеталей + заміну прошивки флеш-пам'яті NAND замовник заплатив 1300 грн.
Ця автомагнітола перестала працювати з кількох причин. По-перше, з ладу вийшла материнська плата, для відновлення якої довелося перепаяти багато різних радіодеталей. Також була потрібна перепрошивка пам'яті NAND FLESH, тобто енергонезалежної флеш-пам'яті, яка здатна зберігати дані, навіть у тому випадку, коли не підключена до джерела живлення. Разом з тим попередній ремонт був виконаний вкрай не професійно, коли пристрій розібрали та намагалися щось паяти на материнській платі. При цьому не відремонтовану до кінця автомагнітолу віддали замовнику.
Коли замовник прийшов, щоб забрати після ремонту та прошивки автомагнітолу, йому повідомили, що вона повністю у робочому стані. При цьому процес її відновлення, а відповідно кінцева вартість могли бути простішою та дешевшою, якби він не довірив магнітолу майстрам-аматорам, а відразу ж звернувся до серйозних та досвідчених фахівців.
Коментувати