Виконані ремонти Приймаємо в ремонт будь-яку техніку з усієї України
Теле Європа - Сервіс

Графік роботи

пн - пт з 10:00 до 18:00

субота з 10:00 до 16:00

Наша адреса

м. Київ, вул. Авіаконстр. Антонова, 12

КОНТАКТИ, Мапа

Перестала вмикатися штатна автомобільна магнітола VW Harman MIB Global Entry (5CU035181), ремонт штатної автомагнітоли VW.

Закінчення ремонту: 28.08.2020
Замовлення №: 00546
✓ Пристрій, виробник, модель

Штатна автомагнітола VW Harman MIB Global Entry (5CU035181), зібрана в Угорщині у 2016 році, у штатне місце 2DIN. Модель розрахована для встановлення в салон автомобілів Volkswagen Caddy. Модель має екран, на якому відображається вся необхідна інформація, всі кнопки управління розташовані на передній панелі. Автомагнітола з наявністю вбудованого модуля GPS, завдяки якому зручно переміщатися на незнайомій місцевості.

✓ Заявлена несправність замовником

Замовнику необхідно, щоб був виконаний ремонт штатної автомагнітоли VW, у роботі якої виникли проблеми. Зокрема, вона перестала вмикатися. Коли сталася несправність замовник здав її в іншу майстерню, але, протримавши кілька днів, її повернули нічого не зробивши. Ми ж ніколи не відмовляємо своїм клієнтам, тому взялися до її відновлення. Як виявилося, автомагнітола не вмикається, при регулюванні енкодера вимикається, другий регулятор не працює взагалі. Що стало причиною такої несправності, можна буде дізнатися тільки в ході проведеної діагностики.

✓ Діагностика сервісним центром

На першій світлині видно, що загальний стан головного пристрою добрий, на корпусі класичного чорного кольору відсутні подряпини, потертість або інші механічні пошкодження. Автомагнітолу розібрали та з'ясували, що дуже погана пайка, пошкоджено доріжки плати, місця пайки енкодерів залиті каніфоллю (видно на світлині №2). На третій світлині видно, що відірвані контактні площадки (обведені колами – двома синіми та жовтим кольором). У ході виконаної діагностики встановлено, що з ладу вийшов модуль управління, відповідно ремонт штатної автомагнітоли VW має бути спрямований на його відновлення.

✓ Ремонт сервісним центром

Це був досить складний ремонт, що полягав у відновленні плати управління та індикації, на якій були перепаяні деякі несправні SMD компоненти, включаючи резистори, конденсатори. Використовуючи спеціальне ремонтне обладнання виконано відновлення доріжок, перехідних пістонів та контактних площадок енкодерів (видно на четвертій та п'ятій світлині). Також поміняли енкодери у кількості двох штук. Для такої складності ремонту використали спеціальну паяльну станцію. Після вищеописаного ремонту штатної автомагнітоли VW вона вмикається, регулятори працюють.

✓ Загальна вартість ремонту

Ремонт з відновлення модуля управління, відновлення доріжок, перехідних пістонів та контактних площадок енкодерів, а також заміни 2-х енкодерів коштував 1000 грн.

✓ Причини несправності

Причини, через які ця штатна автомагнітола VW не вмикалася, при регулюванні енкодера, вимикалася, а другий регулятор не працював взагалі, можна пояснити таким. По-перше, з ладу вийшов модуль управління, для відновлення якого довелося перепаяти різні несправні деталі. По-друге, всередині пристрою дуже погана пайка, пошкоджені доріжки плати, місця пайки енкодерів були залиті каніфоллю. Імовірно раніше під час експлуатації користувач з необережності зачепив ручку енкодера, від цього і стали відриватися контактні площадки, а при виконанні попереднього ремонту (пайка) проблема тільки погіршилася. Усі ці чинники негативно позначилися на роботі штатної магнітоли. З такою проблемою не змогли впоратися майстри сервісного центру, до яких замовник звертався за допомогою раніше.

✓ Рекомендації сервісного центру

Замовника повідомлено про всі перераховані вище дефекти цієї автомагнітоли китайської збірки, коли він прийшов її забрати після ремонту. Також йому повідомили, що нам вдалося виправити заводський дефект, відновивши доріжки, перехідні пістони та контактні площадки енкодерів, тому є гарантія того, після такого ремонту головний пристрій працюватиме довго та якісно. З боку користувача необхідно використовувати його якомога акуратніше, не зазнаючи ударів або інших механічних впливів. При можливості не їздити поганими дорогами з ямами та вибоїнами. Якщо надалі знову виявиться якась несправність, що не виключено, відразу звертатися до фахівців, які добре себе зарекомендували!

Коментувати

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсиланням спаму.