Цей штатний підсилювач BMW E39 OEM DSP Phillips 902223603234 зібраний в Німеччині та призначений для автомобілів BMW 5 серії 1997-2003 років без навігації. Модель має надійний металевий корпус.
Цей автомобільний підсилювач надійшов із села Угринів Івано-Франківської області з проблемою - не пропускає звук (немає звуку на вихідних каналах). Телефоном замовник повідомив, що коли сталася проблема, підключали інший такий штатний підсилювач і все працювало. Оскільки в регіоні, де проживає замовник, ремонт автомобільного підсилювача виконати не змогли, тому він вирішив скористатися послугами нашого сервісного центру. Також від нього дізналися, що пристрій виходить з ладу не вперше, тож до нас ремонт уже виконувався.
На першій та другій світлині видно, що автомобільний підсилювач у задовільному стані, у нього неакуратний корпус із подряпинами, наклейки з ушкодженнями, за час експлуатації він сильно забруднився. Після його розбирання з'ясували, що всередині пристрій дуже забруднений, на стінках, шлейфах та інших складових накопичилася велика кількість бруду (добре видно на світлині №3). Перш ніж виконувати ремонт автомобільного підсилювача, була проведена діагностика, за допомогою якої встановлено, що проблема виникла в ланцюгах ПНЧ (підсилювача низької частоти).
Для відновлення ланцюгів підсилювача низької частоти були замінені різні деталі, до яких входять діоди, резистор, електролітичні конденсатори. Також довелося перепаяти мікросхему ПНЧ (див. світлину №5). Виконано чищення від бруду та пилу, що скупчився. Після такого ремонту автомобільного підсилювача, на який видано гарантію, звук на вихідних каналах з'явився. Відремонтований підсилювач відправлений замовнику.
Ремонт ланцюгів підсилювача низької частоти (ПНЧ) з заміною деталей + загальне чищення від пилу та бруду коштував замовнику 900 грн.
Основною причиною того, що в цьому штатному автомобільному підсилювачі не було звуку на вихідних каналах, пов'язана з тим, що з ладу вийшли ланцюги ПНЧ, для відновлення яких довелося замінити багато різних деталей. Крім того, за час тривалої експлуатації всередині приладу накопичилася неприпустима кількість пилу та бруду.
Після виконаного ремонту та відправлення адресату автомобільного підсилювача, з ним зв'язалися телефоном та повідомили, що всі несправні деталі були знайдені та поміняні, однак для повної перевірки працездатності необхідно під'єднати підсилювач в автомобілі та поганяти його на великій гучності. Не допускати надалі накопичення в пристрої такої кількості бруду!
Коментувати