Штатний автопідсилювач KIA 96370-3F450 Infinity, 2007 року випуску та який вже досить застарів, виконаний у надійному металевому корпусі.
Оскільки ми виконуємо ремонт штатних автопідсилювачів, його взято в роботу через те, що він не працює, а саме, не видає звук, а з автомагнітоли звук є. Зі слів замовника дізналися, що він самостійно хотів перевірити в чому проблема, розкрив автопідсилювач, побачив нагар, що з'явився, відразу закрив та звернувся за допомогою до нас, оскільки не знає, як повинен у такому разі виконуватися ремонт штатних автопідсилювачів.
На світлинах №1 та 2 видно, що цей штатний автопідсилювач, який експлуатується протягом багатьох років, у задовільному стані, має дуже брудний, у деяких місцях механічно пошкоджений корпус. Після того, як його розібрали, що необхідно, щоб провести діагностику та подальший ремонт штатних автопідсилювачів, з'ясували, що в даній моделі використовується мікросхема Toshiba TA8254H, всередині видно сліди попадання води, з'явилася іржа, основна плата дуже сильно запилена (див. світлину №3), прогоріла дірка та в платі та ІМС ПНЧ (відмінно видно на світлинах №3 та 4). Оскільки з ладу вийшов модуль ПНЧ (підсилювача низької частоти), ремонт має бути спрямований на його відновлення.
З такою несправністю ремонт виявився досить складним, виконано відновлення монтажу плати, заміна ІМС ПНЧ, перепаяна мікросхема ПНЧ TA8254H та інші компоненти, такі як резистори, діоди, конденсатори. Для виконання такого ремонту штатних автопідсилювачів використали паяльну станцію. На останній світлині плата після ремонту.
Ремонт з відновлення монтажу плати, заміна мікросхеми ПНЧ та перепаювання багатьох деталей коштували 1800 грн.
Причиною того, що у штатному автопідсилювачі не було звуку, стало те, що після залиття його водою з ладу вийшов модуль ПНЧ, прогоріла дірка в платі та ІМС ПНЧ. Очевидно, що з такою несправністю нормальну роботу пристрою виключено.
Після вищеописаного ремонту, який виявився досить складним, замовнику рекомендовано не допускати надалі потрапляння рідини всередину штатного автопідсилювача! Поводитися з пристроєм максимально акуратно, оскільки модель вже досить застаріла, наступний ремонт може виявитися нерентабельним.
Коментувати