Не вмикається автомагнітола Bluepower BLP-840 VOLVO S60/V70, ремонт автомагнітоли Вольво.
Автомагнітола в шахту 2DIN Блюповер BLP-840 Li-Car Вольво S60/V70, що увійшла в лінійку 2016 року, наділена великим яскравим екраном. На передній панелі ресивера розташовані USB та AUX підключення. Модель з наявністю FM радіо, еквалайзера та GPS модуля.
Автомагнітола, що поступила в сервісний центр разом з колодкою з проводами не включається. Зі слів замовника несправність сталася під час їзди, коли він хотів включити ресивер, щоб послухати новини, але вона не включилася. Оскільки це перший ремонт автомагнітоли Вольво, її ще не розкривали.
Автомагнітола в хорошому стані, має акуратний корпус без будь-яких механічних пошкоджень (див. світлину №1). Після її розбирання з'ясували, що в даній моделі використовуються такі модулі як плата ECSON MTK 6686 MB V01, модуль YC-002-BDJ, плата K0502-VW-SERVO-CN2 Q02 з мікросхемою AM5888SL/F. Перш ніж виконувати ремонт автомагнітоли Вольво зроблено діагностику, яка показала, що з ладу вийшов модуль живлення, на якому погоріли деякі деталі.
Після ремонту автомагнітоли Вольво, а саме, відновлення модуля живлення, для чого довелося перепаяти транзистор SMD та мікросхему, що вийшли з ладу, вона включилася, при цьому виявилася інша несправність - відсутній FM сигнал радіо. Цю несправність також усунули, на першій світлині видно, що FM-сигнал є. На цей ремонт із позитивним результатом замовнику видано гарантію.
Ремонт модуля живлення з перепаюванням транзистора та мікросхеми, відновлення FM сигналу радіо обійшлися 800 грн.
У цьому випадку для ремонту автомагнітоли Вольво були всі підстави, оскільки з ладу вийшов модуль живлення, саме через це вона не включалася. Це могло статися через коротке замикання на антенному кабелі та антенному підсилювачі, оскільки виявився пробитим транзистор, який ми замінили.
Після ремонту, перш ніж експлуатувати автомагнітолу Вольво, замовнику рекомендовано перевірити у своєму автомобілі відсутність короткого замикання на антенному кабелі та антенному підсилювачі. Це пов'язано з тим, що був пробитий транзистор, який живить по антовому кабелю підсилювач сигналу антени. Якщо цього не зробити, автомагнітола знову може вийти з ладу.
Коментувати