Автомагнітола РедПовер 18068 призначена для інсталяції в автомобілі Mercedes Vito, Mercedes-Бенц А (W168, W169) та Б (W245) класу, Віано, Спринтер, а також у Фольксваген Крафтер. Модель у настановне місце 2DIN є повнофункціональним навігаційно-мультимедійним центром. У ньому є функція GPS-навігації та Bluetooth-зв'язку, підтримуються практично всі формати відтворення, є Wi-Fi адаптер для виходу в мережу Інтернет. Також можливе підключення відео реєстратора, паркувальної камери, кнопок на кермі та інше. Магнітола оснащена 7-дюймовим сенсорним екраном та функціональними механічними кнопками з оригінальним підсвічуванням. Вона працює під керуванням ОС Android 4.2.2. Розмір оперативної пам'яті цієї автомагнітоли становить 1 ГБ, а вбудованої - 8 ГБ. Для побудови аудіосистеми в ресивері передбачено 4 лінійні виходи та один додатковий для сабвуфера.
Замовник, дізнавшись, що у нашому сервісному центрі можна виконати ремонт автомагнітоли Mercedes, звернувся до нас за допомогою. Причина - в головному пристрої не спрацьовує сенсорний екран. Замовник розповів, що коли виникла несправність, він звернувся до автоелектрика, він розкрив автомагнітолу, подивився, але проблему вирішити не зміг. Також від замовника дізналися, що головний пристрій придбано приблизно 5 років тому та весь цей час він працював добре, тому раніше для ремонту штатної автомагнітоли Mercedes приводу не було. Коли магнітолу увімкнули безпосередньо в сервісному центрі, екран був білого кольору, не було зображення, не працював тачскрин.
Загалом зовнішній стан цієї автомагнітоли добрий, її корпус чорного кольору без подряпин, потертостей та інших механічних дефектів (добре видно на світлині №1). Перш ніж виконувати будь-якої складності ремонт автомагнітоли Mercedes необхідно точно встановити, чим викликано виникнення несправності. З цією метою передбачена діагностика. Після проведеної поглибленої діагностики з'ясували, що проблема у модулі дисплея. При некоректно виконаному попередньому ремонті автомагнітоли Mercedes, коли намагалися відремонтувати дисплей, зламали та втратили защіпку шлейфу екрана. У цій ситуації можлива лише заміна нового тачскрину, про що повідомлено замовника, який дав згоду на виконання такого ремонту.
З такою несправністю ремонт автомагнітоли Mercedes полягав у наступному: виконано заміну нового резистивного тачскрину 165 х 100 мм з подальшим калібруванням (видно на світлинах №3 та 5). Також встановлені защіпки на роз'єм шлейфу дисплея, які при виконанні попереднього ремонту було втрачено. В результаті заявлена несправність повністю усунена, сенсорний екран спрацьовує добре, зображення з'явилося та воно гарної якості, про що свідчить перша світлина. На цей ремонт та новий резистивний тачскрин видано гарантію.
Цей ремонт із заміни резистивного тачскрину та його калібрування, встановлення защіпки на роз'єм шлейфу дисплея коштував клієнту 1400 грн.
Причиною виникнення такої несправності у штатній автомагнітолі для автомобіля Mercedes став вихід із ладу модуля дисплея. Складність ситуації полягала в тому, що коли виникла проблема, а саме, не спрацьовував тачскрин, користувач замість того, щоб одразу звернутися до фахівців сервісного центру, повіз магнітолу до автоелектрика. Він намагався відремонтувати екран, при цьому зробити цього не зміг. Мало того, виявилася зламаною та втрачена защіпка шлейфу дисплея.
Після правильно виконаного ремонту цей головний пристрій повністю в робочому стані. Замовнику рекомендовано поводитися з магнітолою максимально дбайливо, берегти екран від вологи, ударів та сильних натискань! При виникненні надалі будь-яких збоїв у роботі відразу ж звертатися до фахівців сервісних центрів, що добре зарекомендували себе, а не до автоелектриків!
Коментувати