Штатна автомагнітола Сітроен Nemo Android (Citroën) призначена для встановлення в автомобілі 2008-2017 років у шахту 2DIN, працює на операційній системі Android 12. Модель наділена 9-дюймовою IPS матрицею з роздільною здатністю 1024*600 точок. У магнітоли вбудований 4G модем та Wi-Fi, є функція GPS з підтримкою карт Navitel, IGO, Google Maps, Sygic, Papago, 3D maps та інших. Завдяки функції Dual Zone водій може одночасно використовувати навігацію та слухати музику. Головний пристрій з підтримкою аудіо форматів MP3, WMA, WAV, AAC, RM, FLAC, APE, відео форматів AVI, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, RMVB, FLV, H.265 та VP9, а також фото форматів PNG, JPG, JEPG, BMP, GIF.
Ця несправна автомагнітола надійшла до нас із міста Луцьк Волинської області, запакованою у рідну коробку та поштову коробку. Заявлена замовником несправність - через один раз працює тачскрин, може самостійно спрацювати та потім перестати, неправильно спрацьовує сенсор, при гучності 13 йде на перезавантаження. З цієї причини потрібен ремонт автомагнітол Citroën, виконати який у своєму місті він не зміг, хоча звертався до кількох майстерень. Телефоном від замовника дізналися, що несправність виявилася вперше, тому раніше ресивер не розкривали та жодних ремонтних робіт не проводили.
Безпосередньо у сервісному центрі з'ясували, що відсутня реакція на натискання сенсорного екрана, виконується мимовільне перезавантаження. Тому для виконання ремонту автомагнітол Citroën є всі підстави. На першій світлині видно, що загальний стан головного пристрою досить добрий, його корпус чистий та акуратний, на ньому немає видимих механічних пошкоджень. В першу чергу автомагнітолу розібрали та дізналися, що в ній використовується плата Main Board BX-T3-MB-S5, шлейф E361651. У ході поглибленої діагностики точно встановили, що з ладу одночасно вийшло два модулі, а саме, основна плата та плата модуля Android, які можна відновити на компонентному рівні.
Для відновлення модулів, що вийшли з ладу, на них перепаяли багато різних несправних деталей, включаючи конденсатори та одну мікросхему. На паяльній станції виконано пропаювання плати Android. Після такого ремонту автомагнітол Citroën тачскрин спрацьовує добре (видно на світлині №5), незалежно від рівня гучності мимовільне перезавантаження більше не виконується. На першій світлині ця автомагнітола після досить складного, при цьому результативного ремонту, на який видано гарантію. Вона упакована в ті самі коробки та відправлена замовнику до міста Луцька.
За ремонт основної плати, плати модуля Android з перепаюванням різних несправних деталей, пропаювання плати на паяльній станції клієнт заплатив 1600 грн.
Причина, через яку в цій штатній автомагнітолі виникла вищеописана несправність (через раз спрацьовував тачскрин, міг сам запрацювати та потім перестати, при гучності 13 йшов на перезавантаження) в тому, що з ладу одночасно вийшло два модулі - плата субмодуля Андроїд та основна плата. Як виявилося на цих модулях згоріло багато різних радіодеталей, знадобилося пропаювання плати з використанням спеціальної ІФЧ паяльної станції.
Телефоном замовнику повідомили про те, що безпосередньо сам тачскрин виявився повністю у справному стані. При цьому, попри це, рекомендовано на сенсорне скло із зусиллям не тиснути. Оскільки нам вдалося відновити модулі, що вийшли з ладу, їх заміна не знадобилася, що позитивно відобразилося на кінцевій вартості ремонту. Замовника повідомлено про те, що після отримання відремонтованого головного пристрою його необхідно максимально коректно підключити в салоні автомобіля. Для цього кращим рішенням стане звернення до досвідчених автоелектриків, що працюють на СТО.
Коментувати