Сервисный центр по ремонту телевизоров, аудио/видео, бытовой и компьютерной техники
График работы
пн - пт с 10 00 до 18 30
суббота с 10 00 до 16 00
воскресенье выходной
г. Киев, ул. Авиаконструктора Антонова, 12 Как проехать

Принимаем в ремонт любую технику со всей

Украины

Загальні умови ремонту сервісного центру: гарантії, зберігання, строки, категорії ремонтів та ін.

Категории ремонтов

Діагностика - на етапі прийому безкоштовна!

Прогнозовану вартість ремонту можна оголосити після первинної діагностики. Якщо така оцінка влаштовує замовника, то техніка приймається в ремонт. Діагностика вже взятого в роботу будь-якого пристрою оплачується тільки в таких випадках:

  • відмова замовника, з будь-яких причин, від подальшого ремонту;
  • дефект відсутній чи непідтверджений, або несправність виявляється настільки рідко, що усунути її неможливо;
  • замовлення запчастин є неможливим (немає постачання, зняті з виробництва ...);
  • неактуальність ремонтних робіт з об'єктивних причин.

Точність такої діагностики складає в межах 80%.

На вимогу замовника діагностика оформляється в письмовому вигляді.

Терміни ремонту будь-якої техніки

Поточний ремонт: в середньому термін ремонту телевізора або будь-якої іншої техніки займає 7 ... 10 робочих днів, за умови наявності запчастин. Термін ремонту збільшується в разі відсутності комплектуючих та запчастин.

Терміновий ремонт: Пристрій береться в роботу поза чергою, в день прийому чи на наступний день. Зазвичай терміновий ремонт техніки проводиться протягом 1 ... 3 днів, при умові наявності необхідних запчастин.

Відмітка про терміновість робіт пишеться в квитанції на прийом, за погодженням із замовником, націнка від загальної вартості послуги становить до 50%.

Категорії ремонтів, що виконуються в сервісному центрі.
Ремонт I категорії (профілактика).

Розбирання та збирання будь-якого пристрою. Пропаювання елементів друкованих плат (друкованого монтажу). Поверхнева чистка, змащування механізмів та рухомих частин. Чистка від пилу високовольтних модулів, елементів системи охолодження.
Дана категорія ремонту є необхідна для зменшення ймовірності виходу з ладу пристрою в майбутньому, проводиться в більшості випадків ремонтів, на розсуд майстра і не є гарантійним ремонтом.

Ремонт II категорії

Заміна дискретних компонентів на друкованих платах (тільки DIP монтаж) або неповне розбирання та збирання, настройка приводу з заміною елементів. Заміна зовнішніх елементів пристрою. З прикладами здійснених ремонтів можна ознайомитися тут.

Ремонт III категорії

Наявність більше однієї несправності чи ремонт більше одного функціонального модуля.

Некомпетентне втручання чи незавершений ремонт, крім майстрів нашої організації.

Дефект, що періодично з'являється, "плаваючий" дефект.

Електронна апаратура роком випуску старше 10 років.

Ремонтні роботи із заміною інтегральних електронних компонентів (SMD, BGA монтаж).

Роботи пов'язані з підбором за параметрами аналогів несправних компонентів.

Ремонтні роботи апаратури підвищеної складності (застосування паяльної станції, необхідність юстування ...).

Реставраційний ремонт (відновлення)

Виконується при необхідності заміни модуля, котрий неможливо відремонтувати  (блок, вузол, деталь, елемент механізму).

Також у випадку, коли є можливість уникнути заміни модуля - реставрувати (відновити в робочий стан) його, при цьому вартість реставрації оцінюється приблизно як половина комерційної вартості нового модуля / вузла.

Примітки та інші умови ремонту техніки

В окремих випадках, пов'язаних з підвищеною складністю ремонту, вартість виконаної роботи може бути більша, ніж вказані в розцінках відповідних розділів. Такі зміни окремо обговорюються з замовником в усній формі. При виникненні розбіжностей, невизначеності, всі зміни вартості послуги повинні бути відзначені в письмовому вигляді на "КВИТАНЦІЇ ПРИЙОМУ В РЕМОНТ". У цій квитанції завжди відзначаємо стан зовнішнього вигляду прийнятого в ремонт пристрою відміткою "б/у, подряпини", в свою чергу намагаємося не погіршувати зовнішній вигляд в процесі його ремонту. Виключно на діагностику техніка не приймається!

Згідно статті 10 закону УкраЇни про захист прав споживачів, якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася. Тому залишаеємо за собою право відмовляти замовнику у вимозі повернути все назад як було, якщо ремонт пристою вже розпочався.

Увага! У разі виникнення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили), виконавець звільняється від відповідальності у випадках, що передбачені у ст. 617 та ст. 263 Цивільного кодексу, та інших Законів України.

Умови гарантії та зберігання апаратури в сервісному центрі.
Гарантійні зобов'язання.

Гарантія дається на виявлені несправності пристрою (виявлена несправність може відрізнятися від заявленої замовником), з моменту видачі його з ремонту.

Гарантійні умови зобов'язують здійснення безкоштовного (повторного) ремонту пристрою в умовах майстерні, де він повинен бути відремонтований протягом одного місяця (при наявності комплектуючих запчастин). При повторному ремонті, витрати за доставку виробу сервісний центр (телемайстерня) на себе не бере.

Гарантія надається тільки на виконані роботи та замінені запчастини, котрі зазначені в квитанції на видачу.

При здійсненні повторного ремонту, гарантія продовжується на час знаходження пристрою в сервісному центрі.

Гарантія знімається в разі появи механічних пошкоджень і виходу з ладу пристрою не з вини сервісного центру.

Гарантійні терміни.

Гарантія на виконані ремонтні роботи та замінені запчастини на дому 1 ... 3 місяці.

Гарантія на виконані ремонтні роботи та замінені запчастини в умовах сервісного центру 3 ... 6 місяців.

Умови зберігання.

За місяць після дати прийому в ремонт пристрою, вступають в силу платні умови зберігання апаратури в приміщенні сервісного центру, з розрахунку: 30 - 150 грн. в один календарний день за один кубічний метр.

За 6 (шість) місяців після дати прийому в ремонт пристрою, проводиться утилізація даної апаратури. В цьому випадку витрати за зберігання та утилізацію адміністрація сервісного центру бере на себе.

Наименування пристрою Діагональ,
" (дюйми)
Об'єм, м3 Ціна, грн. На день, грн.
телевізор кінескопний 14...21 0,09 30 2,70
телевізор кінескопний 25...29 0,2 30 6,00
телевізор РК, монітор 14...20 0,02 60 1,20
телевізор РК, монітор 21...28 0,03 60 1,80
телевізор РК, (LCD, LED) 32...37 0,06 60 3,60
телевізор РК, плазмовий 40...43 0,07 60 4,20
телевізор РК, (LCD, LED) 46..55 0,1 60 6,00
телевізор РК (LCD, LED) более 55 0,13 60 7,80
фотоапарат, відеокамера   0,005 120 0,60
ноутбук, нетбук   0,005 150 0,80
планшет, смартфон   0,005 150 0,80
HD/DVD медіаплеєр   0,01 50 0,50
AV ресівер, акустика   0,02 50 1,00
музичний центр   0,03 30 0,90
НВЧ-піч, мультиварка   0,06 30 1,80
кавоварка, кавомашина   0,05 30 1,50
праска, відпарювач   0,01 50 0,50
пилосос будь-якого типу   0,04 30 1,20

 

Рейтинг: 

Оценок: 6 (средняя 5 из 5)