Штатна автомагнітола китайського збирання Хітс KIA HT7021 SGEICL в установчу шахту торпеди автомобілів Кіа 2DIN, наділена 7-дюймовим сенсорним екраном з роздільною здатністю 800х480 пікселів, мультимедійним двоядерним процесором, що дає можливість водієві одночасно. У головному пристрої використовується GPS чіп Sirf Star IV, 128 МБ оперативної пам'яті та 64 МБ вбудованої пам'яті. Пристрій із можливістю відтворення широкого асортименту форматів, включаючи DVD-ROM, DVD-VIDEO, DVD-R, RW, WMA, CD-ROM, CD-DA, CD-R, RW. До інших позитивних якостей цієї штатної автомагнітоли можна віднести: підтримку керування кнопок на кермі (з функцією навчання), підтримку 3G-інтернету, відображення часу на дисплеї, наявність вбудованого калькулятора, ігор та багато іншого.
У цій магнітолі звук є, при цьому відсутнє зображення, немає підсвітки регуляторів та клавіш. Замовник звернувся до нас за допомогою, тому що дізнався, що ми виконуємо терміновий ремонт штатних автомагнітол Кіа. Він також попросив, щоб ми перевірили працездатність радіо. Від нього дізналися, що коли сталася несправність, він звернувся на СТО, де майстер розібрав магнітолу, однак нічим допомогти не зміг, порадивши звернутися до спеціалізованого сервісного центру.
На першій світлині можна побачити, що загальний стан цієї штатної автомагнітоли досить добрий, корпус чорного кольору без дефектів, таких як подряпини або потертості. При ретельнішому огляді з'ясували, що після того, як пристрій розкривали до нас, відсутні деякі гвинти. Як виявилося, немає зображення, біло-синій тон екрана (світлина №1), звук є в режимі радіо та DVD, відсутня підсвітка клавіш та регуляторів. Перш ніж виконувати ремонт штатних автомагнітол Кіа, потрібна більш поглиблена діагностика. У ході її дізналися, що несправність досить складна, оскільки з ладу одночасно вийшли два модулі - модуль управління LCD та плата Main Board, заміна яких не знадобиться, оскільки їх можна відновити на компонентному рівні.
Виконано ремонт модуля управління LCD, ланцюгів живлення підсвітки передньої панелі, відновлено працездатність плати Main Board. Для цього довелося перепаяти багато різних несправних деталей, включаючи резистори, конденсатори, ІМС-1117-1.8, транзистор J6(J3) SMD NPN, діод M1. В результаті зображення на екрані з'явилося, підсвітка регуляторів та клавіш червоним кольором є (добре видно на передостанній та останній світлині). Також перевірили роботу радіо, FM станції знаходить, про що свідчить четверта світлина. Після такого результативного ремонту штатних автомагнітол Кіа, який виконаний у терміновому порядку лише за один день, майстер підібрав та закрутив усі відсутні гвинти. Цей ремонт із видачею гарантії.
За ремонт модуля управління LCD, ланцюгів живлення підсвітки передньої панелі, відновлення плати Main Board з заміною багатьох деталей, підбір відсутніх гвинтів, з урахуванням терміновості замовник заплатив 1400 грн.
Те, що в цій штатній магнітолі для автомобілів Кіа не було зображення (екран білого кольору), відсутня підсвітка клавіш та регуляторів пояснюється тим, що з ладу вийшли модуль управління LCD, ланцюги живлення підсвітки передньої панелі. Більше того, коли виникла несправність, замовник звернувся на СТО, де головний пристрій розібрали, але допомогти не змогли, в результаті були втрачені гвинти.
Коли замовник прийшов, щоб забрати відремонтовану автомагнітолу, йому повідомили, майстер помітив задні дроти - червоний для підключення айфона, білий для підключення 3G модему. При підключенні дуже важливо їх не переплутати з іншими проводами! Роботу радіо перевірили, всі станції знаходить. Якщо в автомобілі прийом радіо не запрацює, необхідно перевірити кабель, антену.
Коментувати