Штатна автомагнітола Шкода Kodiaq в штатне місце 2 DIN, призначена для використання в автомобілях Skoda (2016-2021). Головний пристрій працює під керуванням операційної системи Android, завдяки чому гарантується швидка робота пристрою, а також водій має можливість використовувати найсучасніші програми. Автомагнітола має великий сенсорний екран, а також широкий спектр корисних функцій, включаючи GPS навігацію. Для підключення зовнішніх накопичувачів або додаткових пристроїв передбачено кілька USB-роз'ємів.
Ця автомагнітола надійшла до нашої майстерні з досить серйозною проблемою, а саме немає звуку у всіх каналах. Від замовника довідалися, що спочатку в салоні авто почав пропадати звук. Він звернувся до автоелектрика, з яким почали перевіряти, що могло статися. На СТО виявили, що несправна магнітола, її розібрали, продіагностували, але побачивши, що дрібний монтаж віддали її назад, нічого не зробивши. Після цього звук зовсім зник. Замовник попросив, щоб усі відновлювальні роботи були виконані терміново. Оскільки ми завжди беремося до будь-якої складності ремонт автомагнітол Skoda, тому прийняли її в роботу.
Початковий огляд показав, що в цілому автомагнітола має непоганий вигляд, однак видно, що її вже розкривали. Як з'ясувалося, у цій моделі використовуються плати T10-6023MB та T10-6023-TFT-V1.4. Усередині головний пристрій у жахливому стані, на світлині №3 видно, що на бічних стінках залишилися плями в тих місцях, куди потрапила вода, а на світлині №4, наскільки багато її було та які наслідки. У ході поглибленої діагностики з'ясували, що для ремонту автомагнітол Skoda є всі підстави, тому що з ладу вийшла основна плата, на якій багато різних несправних деталей та окисли. Як виявилося, згнили, позеленіли доріжки, видно сліди короткого замикання біля ІМС ПНЧ (на світлині №5 деякі проблемні місця обведені кружальцями червоного кольору).
З такою несправністю ремонт автомагнітол Skoda полягав у наступному: на основній платі перепаяли радіодеталі, що вийшли з ладу, включаючи діод, резистор та кілька електролітичних конденсаторів. Відновлено монтаж ІМС ПНЧ (згоріли доріжки), відреставровано шлейф на дисплей (згнили доріжки), для чого довелося використовувати мікроскоп та паяльну станцію. Крім того, виконано відмивання плати від оксидів. Для виконання такої складності ремонту автомагнітоли Skoda потрібно було 3 дні. В результаті заявлена несправність усунена, звук з'явився у всіх каналах.
За ремонт основної плати з заміною несправних деталей, відновлення монтажу ІМС ПНЧ, реставрацію шлейфу на дисплей, відмивання плати від оксидів сплачено 1300 грн.
Головна причина того, що в автомагнітолі в салоні автомобіля Skoda був відсутній звук у всіх каналах - це вихід з ладу основної плати, на якій згоріли різні радіодеталі. Через попадання всередину вологи згнили, позеленіли доріжки, з'явилося коротке замикання біля ІМС ПНЧ (підсилювача низької частоти), також з ладу вийшов шлейф на дисплей. Коли сталася несправність, користувач звернувся до автоелектрика, який розібрав пристрій та побачив, що на платі занадто дрібний монтаж. А оскільки без наявності спеціального обладнання він нічого вдіяти не зможе, віддав магнітолу назад.
При подальшій експлуатації відремонтованої автомагнітоли головна рекомендація стосувалася того, щоб не допускати потрапляння вологи всередину! При виникненні будь-яких збоїв у роботі ресивера, негайно звертатися до фахівців, які мають у своєму розпорядженні сучасне діагностичне та ремонтне обладнання. Музику бажано на повну потужність не слухати!
Коментувати