Автомагнітола в інсталяційну шахту 1DIN - Піонер DEH-P7000UB наділена моторизованою панеллю, точковим дисплеєм OEL та 7-смуговим еквалайзером з фільтром низьких та високих частот (HPF/LPF). Автомагнітола підтримує формати MP3, WMA, WAV та AAC, у ній використовується підсилювач MosFET потужністю 50 Вт на кожен із 4 каналів. У комплекті постачання передбачено інфрачервоний дистанційний пульт карткового типу.
Автомагнітола не вмикається, не працює механізм відкидання передньої панелі. Замовник сказав, що його можна відключити, оскільки він не користується дисками. Він попросив виконати ремонт якнайшвидше. Імовірно, буде потрібним ремонт шлейфу автомагнітоли, що має бути підтверджено виконаною первинною діагностикою.
Як виявилось, до нас автомагнітолу вже розкривали. Після її розбирання з'ясували, що у цій моделі використовується основна плата CNQ1842. За допомогою діагностики вдалося встановити, що з ладу вийшов модуль передньої панелі, у неї надірваний шлейф, відповідно буде потрібним ремонт шлейфу автомагнітоли.
З такою складною несправністю ремонт полягав у відновленні надірваного шлейфа. Для ремонту шлейфу автомагнітоли довелося використати мікроскоп. Зроблено також відключення механізму передньої панелі (злизані 2 зуби на шестірні та реставрації не підлягають).
Ремонт надірваного шлейфа під мікроскопом + відключення механізму передньої панелі коштували клієнту 500 грн.
Причин, через які не коректно працювала дана автомагнітола кілька. По-перше, був надірваний шлейф передньої панелі, у самому механізмі з ладу вийшла шестерня (злизані 2 зуби).
Замовник проінформований про те, що для повноцінної експлуатації автомагнітоли (з дисками) необхідна заміна шлейфу панелі та 2-х шестерень механізму її відкриття. Якщо ж вона не відкриватиметься (механізм відключений) - ще попрацює тривалий час, але без дисків. Поводитися з автомагнітолою після ремонту максимально акуратно!
Коментувати