Штатна автомобільна магнітола Лексус LX570 86430-60030 (Lexus) в установчу шахту 2 DIN (розмір 100 мм – висота, 178 мм – ширина, посадкова глибина автомагнітоли 160 мм). Ця модель призначена для встановлення в салон автомобіля Lexus 2008-2011 років. Вона доповнена вбудованим GPS модулем, завдяки якому водій ніколи не заблукає на незнайомій місцевості. Усі кнопки керування в автомагнітолі розташовані на передній панелі, а на великому сенсорному екрані відображається вся необхідна водію інформація.
Замовник, дізнавшись, що в нашій сервісній майстерні виконується ремонт автомагнітол Lexus, звернувся до нас за допомогою. Причина – у головному пристрої не спрацьовує тачскрин. Від замовника також дізналися, що коли сталася несправність, він звернувся до іншого сервісного центру, там тачскрин поміняли, при цьому проблема так і залишилася не вирішеною. Також він повідомив, що магнітола використовується досить давно, практично з моменту придбання автомобіля й весь цей час жодних несправностей у її роботі не виникало.
Загалом стан цієї автомагнітоли для автомобіля Lexus непоганий, при цьому на корпусі чорного кольору почали з'являтися потертості, про що можна судити з першої світлини. Пристрій розібрали та провели діагностику, під час якої з'ясувалося, що раніше, як і повідомив замовник, вже змінювали сенсорне скло, а також перепаяли його шлейф. Виконана діагностика показала, що ремонт автомагнітолу Lexus неминучий, оскільки проблема в модулі дисплея. Як з'ясувалося, безпосередньо сам тачскрін справний, однак обірваний його шлейф-подовжувач.
Після заміни подовжувача шлейфу 8 Pin тачскріну (добре видно на світлинах №4 та 5), пропаювання плати тачскрину заявлена несправність повністю усунена. Після такого ремонту автомагнітол Lexus тачскрин спрацьовує добре (див. світлину №1). Цей ремонт із видачею гарантії.
За відновлення шлейфу резистивного тачскріну, заміну його подовжувача, пропаювання плати тачскрина замовник заплатив 1300 грн.
Причиною виникнення несправності в штатній автомагнітолі для автомобіля Lexus став вихід з ладу модуля дисплея. Складність ситуації в тому, що коли сталася проблема, а саме, перестав спрацьовувати тачскрін, користувач звернувся до іншої майстерні, де поміняли тачскрин та перепаяли його шлейф. При цьому проблема позитивно не вирішилася. Це пов'язано з тим, що був обрив шлейфу-подовжувача, який довелося поміняти, плюс періодично зникав зв'язок із платою.
Коли замовник забирав відремонтовану магнітолу, йому повідомили, що сам замінений тачскрин виявився справним, однак був обрив його шлейфу-подовжувача, тому його довелося замінити. Йому дано корисні поради щодо подальшої експлуатації автомагнітоли, яка по суті вже досить застаріла, а також після двох ремонтів. Бажано не тиснути із зусиллям на сенсорне скло, адже принцип його роботи пов'язаний із реагуванням на просте та легке натискання пальця. Якщо надалі в роботі головного пристрою виникнуть проблеми, звертатись до фахівців, які добре себе зарекомендували.
Коментувати